Pengambilan jawatan besar-besaran di Majlis Amanah Rakyat (MARA): Tarikh tutup 31 Oktober 2022

Bagi mereka yang sedang mencari peluang pekerjaan, sukacita dimaklumkan bahawa pihak Kolej Poly-Tech MARA (KPTM) yang diuruskan oleh Kolej Poly-Tech MARA Sdn. Bhd, sebuah anak syarikat milik penuh Majlis Amanah Rakyat (MARA).

KPTM kini mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berdedikasi untuk mengisi banyak kekosongan jawatan yang ditawarkan.

Calon hendaklah membuat permohonan berdasarkan maklumat dan kelayakan yang ditetapkan. Berikut adalah maklumat terperinci bagi mana-mana calon yang berminat untuk memohon jawatan-jawatan yang ditawarkan.

Jawatan Kosong

  1. PENOLONG PENGARAH (KEWANGAN)
  2. KERANI
  3. PENOLONG PENGARAH (KONTRAK KHAS)
  4. PENOLONG PENSYARAH KEJURURAWATAN (CLINICAL INSTRUCTOR)
  5. PENSYARAH KEJURURAWATAN

Syarat-syarat Kelayakan

  • Merupakan warganegara Malaysia;
  • Berumur 18 tahun dan ke atas pada tarikh tutup hebahan kekosongan jawatan;
  • Syarat kelayakan akademik hendaklah dilihat di hebahan rasmi kekosongan jawatan.

SERTAI SALURAN TELEGRAM: https://t.me/jawatankerja

Cara Memohon

Kepada calon-calon yang berminat dengan jawatan yang ditawarkan, permohonan boleh dibuat dengan mengemukakan permohonan seperti mana yang ditetapkan di pengumuman rasmi kekosongan jawatan.

Permohon hendaklah dibuat dengan mengemukakan CV yang lengkap dan gambar ke terkini ke e-mel: recruitment@gapps.kptm.edu.my atau ke alamat:

Pengarah Kanan Jabatan Sumber Manusia Ibu Pejabat Kolej Poly-Tech MARA Aras 4, Jalan 7191, Taman Shamelin Perkasa 56100 Kuala Lumpur.

Hanya calon yang menepati syarat-syarat kelayakan yang ditetapkan dan melepasi tapisan sahaja yang akan dimaklumkan untuk menghadiri temuduga oleh pihak majikan.

Tarikh tutup permohonan pada 31 OKTOBER 2022, ISNIN bagi beberapa jawatan tertentu.

Maklumat rasmi kekosongan jawatan boleh didapati DI SINI.

Related Posts