Jawatan Kosong Terkini Di PUSPAKOM Sesi Julai-Ogos 2022. Gaji RM6,000-RM8,400

Bagi mereka yang sedang mencari peluang pekerjaan, sukacita dimaklumkan bahawa pihak PUSPAKOM mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berdedikasi untuk mengisi beberapa kekosongan jawatan yang ditawarkan.

Calon diwajibkan membuat permohonan berdasarkan maklumat yang disenaraikan. Berikut adalah maklumat terperinci bagi mana-mana calon yang berminat untuk memohon jawatan-jawatan yang ditawarkan.

Jawatan Yang Ditawarkan

Pembantu Pengurus (Gaji)

SERTAI CHANNEL TELEGRAM: https://t.me/jawatankerja

Syarat Kelayakan

  • Mempunyai kelayakan akademik
  • Mempunyai pengelaman bekerja
  • Mempunyai pengalaman dalam bidang tertentu

Baca syarat kelayakan secara terperinci di sini

Cara Memohon Jawatan

Bagi yang berminat, iklan rasmi kekosongan jawatan boleh didapati di sini (KLIK SINI).

Untuk calon yang berminat, permohonan boleh dilakukan dengan mendaftar dan menghantar permohonan ke pautan berikut: Mohon Jawatan (KLIK SINI).

Maklumat Syarikat

PUSPAKOM SDN BHD (PUSPAKOM) ialah syarikat pemeriksaan kenderaan nasional pertama dan satu-satunya yang komprehensif yang dilantik oleh Kerajaan Malaysia untuk menjalankan semua pemeriksaan mandatori untuk kenderaan komersial dan persendirian. Diperbadankan pada tahun 1994, kami adalah anak syarikat milik penuh DRB-HICOM Berhad.

Peranan utama kami adalah untuk menjalankan pemeriksaan ke atas kenderaan bagi membantu pemilik kenderaan dalam memastikan keselamatan dan kelayakan jalan raya kenderaan mereka serta memastikan pemilik kenderaan mematuhi peraturan memelihara alam sekitar melalui ujian pelepasan.

Ini akan dilakukan melalui pemeriksaan ketat dan menyeluruh kami ke atas kenderaan untuk memastikan ia mematuhi peraturan keselamatan dan pelepasan Kerajaan.

Related Posts