Jawatan Kosong Terkini Di SIRIM Berhad Bagi Julai-Ogos 2022. Gaji RM3,200-RM4,100

Bagi mereka yang sedang mencari peluang pekerjaan, sukacita dimaklumkan bahawa pihak SIRIM mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berdedikasi untuk mengisi beberapa kekosongan jawatan yang ditawarkan.

Calon diwajibkan membuat permohonan berdasarkan maklumat yang disenaraikan. Berikut adalah maklumat terperinci bagi mana-mana calon yang berminat untuk memohon jawatan-jawatan yang ditawarkan.

Jawatan Yang Ditawarkan

Juruaudit – (Persijilan Pengurusan Keselamatan Makanan)

Syarat Kelayakan

  • Warganegara Malaysia
  • Mempunyai kelayakan akademik
  • Mempunyai pengelaman bekerja

SERTAI CHANNEL TELEGRAM: https://t.me/jawatankerja

Cara Memohon Jawatan

Bagi yang berminat, iklan rasmi kekosongan jawatan boleh didapati seperti di bawah:

  1. Mohon Jawatan Juruaudit – (Persijilan Pengurusan Keselamatan Makanan) – KLIK SINI

Untuk calon yang berminat, permohonan boleh dilakukan dengan mendaftar dan menghantar permohonan ke pautan berikut: Mohon Jawatan (KLIK SINI).

Maklumat Syarikat

Selepas lebih tiga dekad menyediakan perkhidmatan pensijilan, pemeriksaan dan ujian di bawah SIRIM Berhad, SIRIM QAS International telah ditubuhkan sebagai anak syarikat milik penuh Kumpulan SIRIM pada Mac 1997. Hari ini, pelanggan tempatan dan antarabangsa dari pelbagai bahagian ekonomi telah menjadikan kami pilihan untuk keperluan pensijilan, pemeriksaan dan ujian mereka.

Syarikat yang ingin menunjukkan pematuhan mereka terhadap keperluan yang diiktiraf di peringkat antarabangsa telah menemui penyelesaian ideal mereka dalam skim pensijilan SIRIM QAS International. Sebagai rakan kongsi Rangkaian Pensijilan Antarabangsa (IQNet), sijil sistem pengurusan kami diiktiraf secara meluas di seluruh dunia, menambah nilai kepada produk dan perkhidmatan anda serta memberi anda akses kepada pasaran dunia.

Related Posts