Kekosongan Jawatan Terkini Di Proton Bagi Sesi Mei-Jun 2022. Gaji RM4,000 – RM9,000

Bagi mereka yang sedang mencari peluang pekerjaan, sukacita dimaklumkan bahawa pihak Proton mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berdedikasi untuk mengisi beberapa kekosongan jawatan yang ditawarkan.

Calon diwajibkan membuat permohonan berdasarkan maklumat yang disenaraikan. Berikut adalah maklumat terperinci bagi mana-mana calon yang berminat untuk memohon jawatan-jawatan yang ditawarkan.

Jawatan Yang Ditawarkan

Pegawai Khas (Ibu Pejabat)

Syarat Kelayakan

  • Warganegara Malaysia
  • Mempunyai kelayakan akademik
  • Mempunyai pengelaman bekerja

SERTAI CHANNEL TELEGRAM: https://t.me/jawatankerja

Cara Memohon Jawatan

Bagi yang berminat, iklan rasmi kekosongan jawatan boleh didapati di sini (KLIK SINI).

Untuk calon yang berminat, permohonan boleh dilakukan dengan mendaftar dan menghantar permohonan ke pautan berikut: Mohon Jawatan (KLIK SINI).

Maklumat Syarikat

Teknologi automobil yang menjadi kebanggaan dan simbol inovasi dan dedikasi Malaysia. 1985 menandakan tahun penting dalam sejarah Malaysia apabila kereta nasional pertama negara, Proton Saga, dilancarkan untuk orang ramai. PROTON lebih daripada sekadar sebuah syarikat kereta kerana penubuhannya sebagai pemacu utama pembangunan negara telah menyaksikan jenama itu mempercepatkan keluk pembelajarannya melalui pemindahan teknologi dengan perkongsian strategik dan kerjasama teknikal.

Hari ini, PROTON terus mereka bentuk dan membina kereta yang kekal sebagai impian sukar difahami bagi kebanyakan negara, tetapi menjadi kenyataan untuk Malaysia pada tahun 1985 dan sejak itu memacu landskap industri automotif Malaysia.

Related Posts