Kekosongan Jawatan Terkini Di Indah Water Pengambilan Mei-Jun 2022. Gaji RM3,800- RM4,700

Bagi mereka yang sedang mencari peluang pekerjaan, sukacita dimaklumkan bahawa pihak Indah Water mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berdedikasi untuk mengisi beberapa kekosongan jawatan yang ditawarkan.

Calon diwajibkan membuat permohonan berdasarkan maklumat yang disenaraikan. Berikut adalah maklumat terperinci bagi mana-mana calon yang berminat untuk memohon jawatan-jawatan yang ditawarkan.

Jawatan Yang Ditawarkan

Eksekutif- Pangkalan Data & Bil

Syarat-Syarat Kelayakan

  • Mempunyai kelayakan akademik
  • Mempunyai pengalaman bekerja
  • Penguasaan yang baik dalam penulisan dan pertuturan
  • Kemahiran interpersonal dan personaliti yang baik

Sertai Channel telegram: https://t.me/jawatankerja

Rujuk syarat penuh kelayakan di sini

Cara Memohon Jawatan

Bagi yang berminat, iklan rasmi kekosongan jawatan boleh didapati di sini (KLIK SINI).

Untuk calon yang berminat, permohonan boleh dilakukan dengan mendaftar dan menghantar permohonan ke pautan berikut: Mohon Jawatan (KLIK SINI).

Maklumat Syarikat

Setiap hari setiap ahli organisasi kami menyumbang ke arah matlamat yang sama – untuk membantu mewujudkan Malaysia yang lebih selamat dan bersih. Anda juga boleh membuat sumbangan positif kepada kesejahteraan negara kita dengan menyertai kami.

Indah Water, syarikat pembetungan nasional anda, bertanggungjawab untuk pembangunan dan pengurusan sistem pembetungan yang moden dan cekap. Sebagai sebahagian daripada perkhidmatan kami, kami kini mengendalikan dan menyelenggara lebih daripada 8,000 loji rawatan kumbahan (STP) & stesen pam rangkaian, dan lebih daripada 20,000 km talian pembetung.

Tetapi masih banyak lagi yang perlu dilakukan, seperti membina infrastruktur pembetungan baharu untuk memenuhi pertumbuhan pesat negara.

Related Posts