Jawatan Terkini Skechers Malaysia Sdn Bhd – Mohon Sebelum 31 Januari 2022


Maklumat Jabatan dan Jawatan adalah seperti yang dilampirkan dibawah. Sila baca dengan teliti segala syarat yang diperlukan. Permohonan perlu dibuat pada pautan yang disediakan.

Tentang Syarikat Skechers Malaysia Sdn Bhd

Kami adalah sebuah syarikat peruncitan dan pemborong yang pesat berkembang dalam pembikinan kasut dan pakaian di bawah jenama terkenal USA – “SKECHERS”. Kami mempunyai butik di beberapa pusat membeli-belah paling terkenal di Lembah Klang dan bilangannya semakin meningkat.

Lokasi Jabatan
Taman Shamelin Perkasa, 15 & 17, Jalan Shamelin Niaga 1, Shamelin Heights Business Park, 56100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

MAKLUMAT JAWATAN

Nama Jawatan : Eksekutif Pemasaran

Deskripsi Tugas :

Antara tugasannya ialah :


1. Untuk merancang dan melaksanakan kempen pemasaran, acara dan aktiviti dengan berkesan untuk memacu kesedaran jenama dan sumbangan jualan.
2. Menganalisis dan memantau kempen pemasaran dan perbelanjaan untuk memastikan ROI dan aktiviti dilaksanakan mengikut rancangan belanjawan.
3. Bekerjasama dan mendapatkan perkongsian dengan rakan perniagaan strategik contohnya pusat beli-belah, bank, syarikat telekomunikasi mengenai promosi silang, program ganjaran, tajaan dan perkongsian yang berkaitan termasuk acara.

Permohonan hendaklah dibuat pada pautan berikut : klik disini

Tarikh Tutup Permohonan:
31 Januari 2022

Related Posts