Jawatan Terkini Pegawai Imigresen Gred KP19 – Gaji Permulaan : RM1,360.00


Maklumat Jabatan dan Jawatan adalah seperti yang dilampirkan dibawah. Sila baca dengan teliti segala syarat yang diperlukan. Permohonan perlu dibuat pada pautan yang disediakan.

Tentang Kementerian Kesihatan Malaysia

Jabatan Imigresen Malaysia merupakan salah satu agensi di bawah Kementerian Dalam Negeri. Ia menyediakan perkhidmatan kepada Warganegara Malaysia, Penduduk Tetap dan Warga Asing yang berkunjung ke Malaysia.

Lokasi Jabatan
Jabatan Imigresen Malaysia , No. 15, Tingkat 1-7 Blok 2G4 (Menara & Podium), Persiaran Perdana, Presint 2, 62550 Wilayah Persekutuan Putrajaya.

MAKLUMAT JAWATAN

Nama Jawatan :
Pegawai Imigresen Gred KP19

Syarat Yang Ditetapkan : 

  1. Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan. (Gaji permulaan pada Gred KP19: RM1,360.00) atau
  2. SPM atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan serta Sijil Kemahiran Malaysia (SKM) Tahap 2 dalam bidang berkaitan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji permulaan pada Gred KP19: RM1,416.40) atau
  3. SPM atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan serta SKM Tahap 3 dalam bidang berkaitan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji permulaan pada Gred KP19: RM1,472.80)

Permohonan hendaklah dibuat pada pautan berikut : klik disini

Tarikh Tutup Permohonan:
9 Januari 2022

Related Posts