Jawatan Kosong Jurutera Projek di VIKNAtech Engineering Sdn. Bhd.

Di VIKNAtech Engineering Sdn. Bhd., ia memiliki pengetahuan yang luas dan mendalam dalam reka bentuk, kejuruteraan dan pengurusan projek Kilang Kelapa Sawit, Tanaman Penghancur Kernel, Kilang Sawit dan Pemasangan Pukal. VIKNAtech Engineeringtelah menggabungkan pengalaman sumber daya manusia yang terkenal dalam pembinaan dan reka bentuk kilang di seluruh Asia Tenggara termasuk India.

Jurutera VIKNAtech Engineering mempunyai banyak pengalaman beroperasi di persekitaran Indonesia. VIKNAtech akan terus meningkatkan pasukannya dengan pakar yang terbukti. VIKNAtech juga mempunyai kemampuan reka bentuk dan kakitangan berpengalaman yang dilengkapi dengan perisian kejuruteraan canggih untuk menjalankan pelbagai jenis kilang pemprosesan berasaskan argo.

Syarikat ini telah menjalin hubungan kerja yang baik dengan syarikat asing dalam mendapatkan teknologi dan peralatan untuk pelbagai industri berasaskan argo dan kami mempunyai rakan teknologi di India, Australia dan China. VIKNAtech juga disokong oleh para pakar dalam menyediakan penyelesaian kejuruteraan yang inovatif dan optimum pada loji rawatan air sisa industri dan masalah alam sekitar.

Jawatan:

Jurutera Projek

Gaji: RM1,800 – RM 2,200

Syarat kelayakan:

  • Ijazah Sarjana Muda dalam Kejuruteraan Mekanikal / Industri dari Universiti yang diiktiraf.
  • Lulusan baru digalakkan untuk memohon.
  • Kemahiran komunikasi Bahasa Inggeris dan Bahasa Malaysia yang baik (lisan dan tulisan).
  • Bersemangat dan membina.
  • Biasa dengan perisian reka bentuk dan AutoCAD yang berkaitan.
  • Bersedia melakukan perjalanan (tempatan / luar negara).

Cara permohonan:

Permohonan dan maklumat lanjut jawatan boleh didapati di laman ini atau klik sini. Pemohonan mestilah memenuhi ketetapan kelayakan, sebelum dipanggil temuduga. Hanya calon yang menepati kelayakan akan dipanggil untuk temuduga.

Related Posts