Jawatan Kosong Jurutera Projek di Kejuruteraan QKS Sdn. Bhd.

Kami adalah penyedia perkhidmatan minyak & gas bertauliah ISO 9001, yang mengkhususkan diri dalam EPCC terminal minyak & gas, pembinaan kilang pelbagai disiplin, pemasangan mekanikal, pemasangan paip, pemasangan struktur keluli dan pembinaan tangki & saluran paip. Individu yang bermotivasi tinggi dan mencari kerjaya yang menarik dijemput untuk menyertai kami.

Kejuruteraan QKS Sdn. Bhd. mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang daripada 18 tahun untuk memohon jawatan seperti yang berikut:

Jawatan

Jurutera Projek
Kejuruteraan QKS Sdn Bhd
Petaling Jaya

Kelayakan Akademik

Ijazah Sarjana Muda, Diploma Pascasiswazah, Ijazah Profesional

Syarat Lantikan

  • Sekurang-kurangnya Sepuluh (10) tahun pengalaman bekerja di kilang kilang / petrokimia / pemprosesan gas, baik di ladang hijau maupun di ladang tanah coklat
  • Mesti mempunyai pengalaman bekerja Lapan (8) tahun dalam jawatan Jurutera Projek dan telah mengendalikan sekurang-kurangnya Dua (2) projek EPCC Pelbagai Disiplin di kilang hijau / kilang petrokimia / gas di ladang hijau dan persekitaran ladang tanah coklat.
  • Memiliki Ijazah dalam Disiplin Kejuruteraan / Pengurusan Projek dan / atau Pengurusan Pembinaan.

Cara Mohon

Mengisi borang permohonan atas talian dengan lengkap. Borang boleh diisi di link yang di sediakan di sini ===> Jawatan Kosong Jurutera Projek di Kejuruteraan QKS Sdn. Bhd.

Related Posts