Jawatan Kosong Kumpulan Media Karangkraf Sdn Bhd – Pelbagai Jawatan

Karangkraf adalah penerbit, pencetak dan pengedar majalah, akhbar dan novel yang terbesar di Malaysia dan telah beroperasi di Malaysia sejak lebih dari 30 tahun lalu. Karangkraf menerbit Al-Quran, Sinar Harian, hampir 30 majalah dan buku-buku dalam pelbagai kategori. Juga merupakan salah sebuah pencetak komersial yang terbesar dan mempunyai mesin-mesin percetakan dan penjilidan yang tercanggih di Malaysia. Ekoran daripada perkembangan perniagaan dan peningkatan yang memberangsangkan maka, dengan ini DIpelawa individu yang berminat dan mempunyai kelayakan bagi mengisi kekosongan berikut:

Senarai jawatan:

  1. Kordinator program
  2. Pembantu pengeluaran
  3. Wartawan akhbar
  4. Pereka grafik
  5. Video produser
  6. Ad operation
  7. Digital marketing executive
  8. Exec Videographer/Editor
  9. Motion video graphic
  10. Eksekutif IT
  11. Kerani khidmat pelanggan

Syarat kelayakan:

Syarat kelayakan bermula dari SPM sehingga Ijazah Sarjana Muda bergantung kepada keperluan jawatan-jawatan. Pengalaman juga diperlukan untuk jawatan-jawatan tertentu. Untuk maklumat lanjut iklan jawatan dan syarat yang ditetapkan boleh dapati di laman Krangkraf atau klik sini.

Cara permohonan:

Permohonan dan maklumat lanjut jawatan boleh didapati di laman Karangkraf  atau klik sini. Pemohonan mestilah memenuhi ketetapan kelayakan, sebelum dipanggil temuduga.

Related Posts